MŰKÖDÉSI FELTÉTELEK - TECHNIKAI HÁTTÉR
A ZRt. alaptevékenysége – a közbeszerzési törvény végrehajtása – sok-sok írásos dokumentum elkészítésével jár együtt, és folyamatos, intenzív kapcsolatot igényel ügyfeleinkkel. Ezért tevékenységünk hatékony végrehajtásának egyik alapvető feltétele a technikai háttér magas színvonala.
Az OKFON ZRt. 2003. novemberétől saját tulajdonú, mintegy 240 m2 alapterületű, a kor követelményeinek megfelelő, új építésű irodával rendelkezik.
A nagylégterű irodák mellett mintegy 15-20 fő befogadására alkalmas tárgyaló biztosítja a megbeszélések, a közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódó események zavartalan lebonyolítását lehetőségét.
Kommunikáció:
- Korszerű strukturált hálózat áll rendelkezésre. A hálózat biztonságát az aktív és passzív elemek mellett, Cisco típusú tűzfal biztosítja.
- A 4 PC és 8 notebook adatai folyamatosan szinkronizáltak, a szerveren lévő központi adatállománnyal. Az adatvesztést a napi mentés biztosítja.
- Az Internet használatának folyamatosságát és biztonságát szélessávú bérelt vonal és DSL kapcsolat teszi lehetővé.
- Minden munkatársunk saját e-mail elérhetőséggel rendelkezik, e mellett természetesen központi e-mail küldési lehetőség is biztosított. (info@okfon.hu)
- ISDN telefonközponton keresztül minden munkatársunk saját, dedikált telefonvonallal (412-2460-tól 69-ig), valamint mobiltelefonnal rendelkezik.
- A telefonvonalak, a telefaxok, az Internet állandó működőképességét, valamint az adatvesztések teljes kizárását szünetmentes tápegységek garantálják.
- A dokumentumok nyomtatását két nagyteljesítményű (35 lap/perc) színes multifunkciós eszköz teszi biztonságossá.
Ezen feltételek biztosítják folyamatos elérhetőségünket, az ügyfeleinkkel való intenzív kapcsolattartást, az írásos anyagok gyors cseréjét, végső soron vevőinkkel való nélkülözhetetlen többszintű kommunikációinkat.